Mixa- micelární pleťová voda pro citlivou pleť


Když mi došly všechny odličovače, byla jsem nějakou dobu pěkně líná koupit si nový a myla jsem si obličej jen vodou. No, co si budeme povídat, odlíčit oči vodou dá pěkně zabrat a vždycky mi vypadlo tak tisíc řas! A tak jsem se rozhodla zaběhnout do nejbližší drogerie a zachránit tím alespoň poslední zbytky řas!

Už delší dobu jsem se chystala koupit micelárku od Mixy. Jednou jsem ji vyzkoušela u mamky, když si ji koupila a zamilovala jsem se do pocitu, který na pleti zanechá- opravdu byla krásně hebká. V prodejně měli jen tu ve starém obalu s pumpičkou. Ale složením se neliší, tak co.
 No -tak co- to úplně není. Pumpička je dost nepraktická a většina obsahu se odličovacímu tamponku zcela vyhne.

Sympatická je tím, že neobsahuje alkohol, parabeny a je hypoalergenní. Je určena pro citlivou pleť náchylnou k podráždění. Jemně odstraňuje veškerý make-up a nečistoty. Pleť je hebká, vyčištěná, bez pocitu pnutí. Oči až tak skvěle a snadno neodličuje. Ale pleť po odlíčení tak kráásně voní, teda já to necítím (nebo jen trochu), ale když přišel Ondra domu tak hned „jééé, čím to tak krásně voníš.“ Plusové body, pro všímavého chlapce!

A jakou micelárku používáte vy? 

KOMENTÁŘE

1 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835