Color Tattoo od Maybelline


Stíny nenávidím a kupuji je opravdu výjimečně. Po přečtení tisíce recenzí a půlhodinového kroužení kolem stojanu, jsem se nakonec rozhodla je koupit. A naprosto jsem se do nich zamilovala.

Dlouhotrvající krémovo-gelové oční stíny jsou ukryty v hezkém skleněném kelímku a mají šroubovací víčko. Dobře se nabírají a ubývají pomalu, takže 4g mi přijde jako odpovídající množství. 

Nanášení je velmi jednoduché a nemusíte používat štětec- stíny stačí nanést prsty. Víčka jen jemně potřu, ale můžete zkusit i vrstvit, ale za a) moc to nejde a za b) chytá to barvu tak nějak do stříbrné. Aplikace je ale rychlá, snadná a není potřeba žádná báze.


 Drží jako přibité celý den (i noc- takže se ráno vzbudím a vypadám stejně, jako když jsem šla spát- jojo jsem opravdu líná se odličovat) a jsou voděodolné (super! jasná volba na dovolenou). Většina stínů se mi po chvilce shrne do ohybu víčka, ale tohle je bez problémů.

Já se naprosto zamilovala do odstínu On and Bronze. Krásná hnědo-bronzová barva, která sluší snad každému. Na výběr je poměrně dost odstínů, ale jsou prostě takové moc třpytivé a barevné (modré, fialové, …)- nic co bych nosila každý den.




Najde se tento malý poklad i ve vaší kosmetické taštičce nebo máte jiného favorita? 

KOMENTÁŘE

3 komentářů:

  1. No asi si je taky pořídím, protože vypadají báječně :) promiň že jsem na tvůj blog koukla až teď, ale dřív jsem nemohla. :/ Jinak super blog a stávám se čtenářkou :)

    http://life-by-peggie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je pořiď. Jsou opravdu krásné :).
      Jinak děkuji, moc mne to potěšilo, snad se ti mé články budou líbit i nadále :)

      Vymazat
  2. Color tatoo su naozaj uzasne drzia cely den nezlievaju sa ako ibe kremove ocne tiene, jedine ta prstova aplikacia je dost neprakticka ak mam slhe nechty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835