BACK


Minulý víkend jsem navštívila mamku. „Upekla jsem sekanou, je v lednici, tak si dejte.“ No moc to sice nejím, ale co. Dala jsem si ji. To jsem ale opravdu neměla dělat!!!

Abyste chápali, moje mamka moc nevaří, ale když už teda vaří, tak vaří dobře. Až na jednu drobnost. Absolutně nekouká na nějaká data spotřeby a mohla bych jí to opakovat pořád. Už pár let ji znám a tak to vždy kontroluji za ní, ale zaboha by mě nenapadlo kontrolovat i vejce.
Takže moc děkuji mami, minulý týden, kdy jsem měla ve škole naplánované všechny zkoušky ( a že jich nebylo málo!) jsem strávila s hlavou v záchodové míse s podezřením na salmonelu!
Ondra se radoval, že si sekanou nedal a je v pořádku. Ale chytl to ode mě, chudák. Po týdnu jsme se z toho dostali, no hurááá! Ponaučení- už si doma nikdy nic nedám! Prý to ale mám brát jako výhodu, že jsem si připravila tělo na léto do plavek. Ha ha, moc vtipné.


A tak mě všechny zkoušky čekají teď. Raději 5x za den uklidím byt, koukám na všechny nové díly seriálů (i několikrát) než abych si k tomu učení sedla. Vůbec nic se mi nechce, ale to asi každý co studuje, zná.

Do toho všeho nám nefunguje wifi, takže sedím před barákem na obrubníku a jsem připojená na kavárnu, která tu je v ulici. Občas se stane, že mi signál vypadne, tak si stoupu doprostřed ulice s noťasem v ruce a lidé se na mě dívají jako na blázna. Ale co! Dyť mi to může být jedno!

A co vy, už máte všechny zkoušky hotové?


KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835