Kdy jste naposledy udělali něco poprvé?


V životě jsem poznala spoustu lidí, kteří se do Londýna přestěhovali, protože to byl jejich životní sen. U mě to bylo celé trochu jinak. 
Jednoho dne jsem se probudila s tím, že prostě už v Česku žít nechci a nebudu. Dobře, to možná není, až tak úplná pravda. Tenhle pocit mě totiž provází už spoustu, spoooustu let, ale tentokrát jsem se rozhodla jednat. Bylo mi jedno kam. Jen ať je to pryč. A když né teď, tak kdy? Není na co čekat. Proč to odkládat na zítra, za měsíc, za rok nebo až někdy…Život nepočká. 
Jasně, že na mě Ondra koukal jako bych spadla z višně. Opustit práci, školu, byt do kterého jsme vložili tolik úsilí, aby vypadal jako domov. Proč se toho vzdát? Proč zahodit jistotu a vrhnout se do neznáma? Protože chceme-li nový zítřek, musíme změnit dnešek. 

Pak už tu byla jen jedna otázka a to: “Kam?” 

Odpověď byla jednoduchá: “No do Londýna! Není to daleko, jazyk umíme a prachy se tam snad daj vydělat. Bude to skvělý první krok.” 

Najednou jsem stála na letišti, šťastná a zároveň vystrašená. “Třeba budeme za týden zpátky,” otočila jsem se naposledy na mamku. “To ani nezkoušej,” odpověděla.

KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835