Plán A střídá plán B

Hlavou mi probleskly všechny filmy, kde uprostřed lesa stojí opuštěný motel, je tma, nikdo nikde a před recepcí bliká světlo. V pokojích po zemi lezou švábi a na zdech ve sprše je zaschlá krev. Naskočila mi husí kůže. Asi bych neměla tolik koukat na televizi. 
Celou dobu jsem doufala, že jsem se přeslechla a motel není tím místem, kde budeme bydlet. Vystoupili jsme z auta a ukázalo se, že jsem slyšela až moc dobře. 

Naštěstí nevypadal jako motel hrůzy. Teda, né úplně. Byl hned u pláže a vedle něj stála desítka hotelů. Dvoupatrový, trochu polorozpadlý s bazénem. V pokoji dvě postele, noční stolek s biblí, naproti skříňka s televizí, která byla tak stará, že málem vysílala jen černobíle.  

Hodili jsme kufry do pokoje a vyrazili na pláž. Nevěděli jsme co bude dál, ale v tu chvíli nám to bylo tak nějak jedno. Chodidla se nám bořila do písku, nohy oplachoval oceán a bylo nám krásně.


Brzy ráno oblohu zakryly mraky a pršelo a pršelo a pršelo. Když konečně vylezlo sluníčko, hodili jsme na sebe kraťasy, triko, žabky a šli jsme prozkoumat okolí. 

Ťapali jsme do louží (chodníky tu moc nejsou, amíci jsou líní a všude jezdí autem) a slunce nás hřálo do zad. Každý nás vesele zdravil a chtěl si s námi povídat. Odkud jsme, jestli jsme přijeli na prázdniny a radili nám kam určitě musíme zajít!







Dopoledne za námi přijel náš kamarád Pepa, u kterého jsme měli bydlet. “Víte, tady se ze dne na den všechno mění. Počítal jsem s tím, že se kamarádi odstěhují a vy tak budete bydlet u mě (jo, s tím jsme počítali taky!), ale nakonec se v nejbližší době stěhovat nebudou. Hledal jsem vám nějaký byt, ale všude chtěli podepsat smlouvu minimálně na 12 měsíců.”

Původně jsme chtěli zůstat tři měsíce, něco si přivydělat a trochu cestovat. Ale za týden v motelu zaplatíme víc, než jsme měli zaplatit za měsíc bydlení u něj. Tohle trochu zamávalo našimi plány. Navíc jestli tu chceme pracovat, tak si musíme otevřít bankovní účet a výplatu budeme dostávat týdně šekem. Takže když tady člověk chce načerno pracovat, musí mít bankovní účet na který bude dostávat výplatu. To je taky vtip, ne? Nechápala jsem, proč nám to všechno nenapsal předem, když jsme se ho na všechno dopodrobna ptali. 

Co se dá dělat. Občas prostě sny nevychází tak, jak si je malujeme. Můžeme se zlobit, křičet, brečet do polštáře nebo se nad tím vším jen pousmát a udělat z plánu A plán B. A náš plán B byl jasný- bude to dovolená a pořádně si ji užijeme. Takže šup do plavek a hurá na pláž! 

A jaké jsou vaše plány na léto? 


KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835