Víkendový tip: Vydejte se na Francouzské trhy!


Miluju tohle místo, kde se čas trochu zpomalí a člověk má najednou čas si povídat, bavit se, slavit. Jíst třeba i dvě hodiny, popíjet dobré víno, ochutnávat sýry a přikusovat kousky čerstvé bagety. 
Naposledy jsem byla na trzích v Londýně (kdo ještě nečetl tak - zde), kde jsem se po hodinovém přemlouvání odhodlala k tomu, dát si ústřici. Tady na Kampě mě čekala další výzva, šneci. Tradiční recept z piva, petržele a česneku. Nejoblíbenější francouzská specialita (během minulého ročníku bylo prodáno více než 8000 porcí!). Co si budeme povídat, nedala jsem to, jsem srab. No, třeba příště. Ehm. 


Já jsem prostě na ty sýry a francouzské salámy. A že bylo z čeho vybírat, ne že ne. Salám s houbami, s fíky, kančím masem nebo třeba s koňakem? Každý si tu přijde na své. 







Bohužel jsem se tak přejedla, že už mi nezbylo místo na palačinky. Achjo, budu si je muset udělat doma. Ale to už prostě není ono! 


A jestli vína bylo dost (já doporučuji růžové, mňam!), nebo zrovna nemáte na víno chuť, můžete zahnat žízeň levandulovou limonádou. 











Takže pokud nemáte žádné plány na víkend a milujete trhy, dobré jídlo a víno, huráá na Francouzské trhy na Kampě pod Karlovým mostem. Vezměte proutěný košík na všechny ty dobroty, rodinu, kamarády a užijte si tu jedinečnou atmosféru. Trhy trvají do neděle a jsou od 10h do 20h.

A.

KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835