Goodbye summer hello autumn!

A je to tady! Spalující léto střídá pochmurný podzim! Mám ráda všechna roční období, dobře, skoro všechna- opravdu nesnáším zimu, člověk je zahalen od hlavy až k patě a sotva se pod tím nánosem oblečení dokáže hýbat. Nemluvně o tom, když uklouznete na ledu a padáte, chcete se zvednout, znovu padáte. No, to až jindy!

Na podzimu miluji ty dny, kdy kapky deště bubnují do oken, člověk si lehne na gauč, zachumlá se do teplé deky a s hrnkem kávy sleduje oblíbené filmy. Třeba Pretty Woman s úžasnou Julií Roberts nebo Notting Hill s Hugh Grantem. Aaaach.

Na spoustu lidí působí toto roční období trochu depresivně, ale mě nabíjí energií. Procházky po krajině a pozorování stromů, které se zahalují do všech možných i nemožných barev. Podzim má prostě své kouzlo!
source
Chtěla bych Vám také poděkovat za všechny krásné emaily, které jsem dostala jako reakci na poslední článek Moving to London. Opravdu moc mne to potěšilo! Nově se také můžete na cokoliv ptát na mém asku.

S láskou A. 

KOMENTÁŘE

4 komentářů:

  1. A mě nabíjí tyto fotky.. Na fotkách vypadá podzim tak dokonale!! On je tedy hezký i tak, ale ty fotky ve mě evokují nadšení a touhu po horké čokoládě :D :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to máš pravdu, taky to na mě tak působí =)

      Vymazat
  2. Podzim mám strašně ráda :) Fotky mluví samy za sebe! Super:) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835