Moving to London

source 
Minulý měsíc byl celý o rozhodování, plánování a také o velkém stresu. Nezapomenu na výraz rodiny, které jsme s Ondrou oznámili, že jsme se rozhodli v listopadu odstěhovat do Londýna. Vždy nastalo hrobové ticho a výraz, který říkal „prosim, zbláznili jste se?“ Možná ano, možná ne. Ale rozhodli jsme se a já se neskutečně těším a bojím zároveň.

Těším se, až poznám všechna ta překrásná místa, zlepším angličtinu, získám zkušenosti. Na druhou stranu se bojím. Ale z čeho mám vlastně strach? Bojím se snad, že ztratím jistotu? Ale co je vlastně jistota? Jak řekl O., „vezmi si tužku a papír a sepiš 100 důvodů, proč neodjet, a jo, vymyslíš je, ale takhle svůj život nikdy nezměníš.“

V životě chceme mít jistého partnera, jisté zaměstnání, jisté bydlení. Dosáhneme určitého vzdělání, nastoupíme do zaměstnání, najdeme si partnera, vezmeme se, vezmeme si hypotéku, máme děti, zestárneme. V tom lepším případě se „na stará kolena“ odstěhujeme na chatu a budeme vyžívat s málem a nadávat na zdejší politický systém. Takhle je to nalajnováno pro každého z nás. Nebo si uvědomíme, že tohle není život, který bychom chtěli žít. Rozhodneme se to změnit a odjet. Vstříc novému začátku, novým dnům.

Už odmala jsem věděla, že v téhle zemi žít nechci. Narodila jsem se tu úplně omylem a touha odjet je rok od roku větší. Možná je to tím, že můj nevlastní otec je Francouz, nebo tím, že jsem vyrostla v Americe a cestovat a poznat svět je pro mě smysl života. Kdo ví, třeba za pár měsíců, či let změním názor a Česko pro mě bude zase domovem.  

A kde je Váš domov?


S láskou A. 

KOMENTÁŘE

6 komentářů:

  1. Obdivuji tvé rozhodnutí, určitě to bude nezapomenutelné dobrodružství :)) Za rok bych ráda podnikla to samé, tak mi to snad vyjde. Hodně štěstí. www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji =) Určitě to bude dobrodružná cesta a já se moc těším a budu držet palce, ať ti to za rok taky vyjde =)!

      Vymazat
  2. Anonymní11/08/2015

    Já jsem 4 roky pryč z Čr a co bych dala za to zase rano vstat a eet do centra prahy s MHD do prace... Plno lidi v metru, nacpany autobusy ..protivny obličeje a všichni ve spěchu.. Zní to možná směšně, ale vážně mi to chybí! Prahu jsem vyměila za malý městečko s domkem a výhledem na moře z terasy, do práce a z práce vlastním autem, žadný MHD, všechno daleko na vyřizování.. K tomu jídlo..český je proste český ... Ze záčatku jsem byla šťastna a nemohla se dočkat a ze začatku vše supeer jen postupem času zjištuji, že jsem s3 narodila v Praze a to je ptoste to moje..no uvidime jak dlouho tu vydrzim..treba prijde bkesk z čisteho nebe, nejaka velká změna a přestane mě ta Praha táhnout zpatky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak to jednou budu cítit já...Ale co bych teď dala za tvůj život...A jestli tě srdce táhne zpět do Prahy, tak přece není nic jednoduššího než se na to všechno vykašlat a huráá domů. Někdy člověk potřebuje odjet, aby našel sám sebe.

      Vymazat
  3. Ja jsem uz v Anglii 4. rokem a je mi tu fajn. Doufam ze se ti tu bude libit :) Je to urcite velka zmena, ale prospeje to k charakteru cloveka:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že to člověka hodně změní! =) Zatím se mi tu líbí, tak uvidíme jak dál...

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835