MARY KAY- SHEER DIMENSIONS POWDER


„Máš tu balíček,“ křičí na mě mamka přes celý byt. Balíček? Rychle jsem se snažila vzpomenout, co mi má vlastně přijít a od koho. Rychle si prohlížím balíček. Mary Kay. Ha, už vím! Díky výzvě na portálu Blogerky.cz, které jsem se nedávno zúčastnila, jsem dostala možnost vyzkoušet pudr Sheer Dimensions od Mary Kay. A jak uspěl při testování?
Rozjasňující pudr Sheer Dimensions- seženete na stránkách Mary Kay za 750 Kč
Pudr je ukryt v plastovém balení s průhledným víčkem. Působí jednoduše a velice elegantně. Zamilovala jsem se na první pohled!

Sheer Dimensions powder je k dostání v odstínech - Chiffon, Lace, Pearls a Ribbon

Vyber si ten, který ti padne
Designové balení potěší nejen pleť, ale i oko.
source- Blogerky.cz

Já se rozhodla pro odstín Ribbon, jelikož nepoužívám jiné tvářenky, než ve starorůžové barvě. Pudr je jemný a velmi přirozený. Pigmentace je tak akorát, ale chce to lehkou ruku, abyste po nanesení nebyly zmalované jako Marfuša z Mrazíka. Lepší je nanést méně a pak přidávat na intenzitě. Také se lehce třpytí a tak není nutné použít další rozjasňovač. 
Kabuki štěteček
Textura je jemná a s pudrem se opravdu skvěle pracuje a díky kabuki štětečku z přírodních štětin se rovnoměrně zapracovává do pleti.   

A jak rozjasňující pudr používat? 


Celkově tedy musím pochválit krásné balení pudru i perfektní odstín. Výdrž je slušná, ale potřebuje na obličeji přes den trochu oživit.

Líbí se vám? Máte se značkou Mary Kay nějaké zkušenosti?

S Láskou A. 

KOMENTÁŘE

8 komentářů:

  1. Pudr vypadá nádherně, tak jako jeho provedení a obal :) Já od Mary Kay zkoušela už několik produktů, nejvíce jsem byla spokojená s rtěnkou a leskem na rty, stíny mě naopak zklamaly, ale tak to bývá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je zatím od Mary Kay můj první produkt a zatím jsem spokojená =)

      Vymazat
  2. Pudr vypadá krásně. Moc se mi líbí ten odstín :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se na těhle pudrech líbí jejich vzory, to je láska na první pohled! Jen škoda, že tak nevydrží věčně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě ten vzor uchvátil! A máš pravdu, škoda, že to nevydrží =/

      Vymazat
  4. Taky jsem měla možnost ho testovat a celkem se mi zalíbil a jsem s ním spokojená :)

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem s ním spokojená a ráda ho používám =)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835