Jak čas běží a proč by den měl mít aspoň 48 hodin

Ta chvíle, kdy jsme se rozhodli, že v Česku vlastně nechceme žít, že zahodíme jistoty a poznáme svět. Přijde mi to jako včera.  A teď se nám to pomalu blíží a do odletu zbývá pár dní!!! No dobře, tak nééé pár dní, ale přesně měsíc. 
„Necestujeme, abychom utekli od života. Cestujeme, aby nám neutekl život.“ 
Pořád jsem si říkala „je ještě čas, spousta času“ a teď bych potřebovala, aby měl den tak 48 hodin.  Tolik věcí, co bych měla zařídit, a přijde mi, že absolutně nic nestíhám. 
source- Pinterest
source- Pinterest
Vypovědět byt. Jako šílená lítám po bytě a snažím se zabalit vše, co vidím. Vrhám se na oblečení, balim, balim a najednou je přede mnou 10 IKEA tašek plných oblečení. Tolik?? Zvláštní! Proč mi tedy každé ráno přijde, že nemám co na sebe?! Opravdu nechápu, kde jsme to všechno vzali! Teď se naposledy podívat z balkónu, odevzdat klíče, dát si poslední kafe v kavárně, do které jsem to měla z bytečku jen pár schodů. Achjo, bude mi to tu chybět.

Nechat vytrhnout moudráky. Jsem strašně moc odvážná a už jsem to 2x odložila…  

Koupit letenky.  4.11 JUPÍÍÍÍ.

Zařídit řidičák. Už se vidím, jak jezdím někde po Anglii na druhý straně. HA HA HA, určitě NE.

Vymyslet jak celý svůj život narvu do 20kg kufru.

Se všema se rozloučit. 

Užívejte víkend.
S Láskou A.

INSTAGRAM
ASK ME

KOMENTÁŘE

14 komentářů:

  1. Haha, ja si mela nechat vytrhnout vsechny moudraky vloni - pred rokem v Parizi.. a dva mam porad v puse a to uz jsem zpatky :D Drzim palce :)

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok ! :D dobre som sa pobavila. To o tom vodičáku poznám. Ja začínam od budúceho týždňa, neskutočne sa bojím a nie ešte aby som sa učila na druhej strane ! :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že to někoho pobavilo! =D Tak to držím palečky, ať ti to jde a určitě se neboj! =)

      Vymazat
  3. Super vtipny clanek, mas pravdu, chtelo by to vice casu... na vsechno;) moc se tesim na clanky a spoustu zazitku;) bude to stat za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, ten čas neuvěřitelně letí... A děkuji, taky doufám, že to bude stát za to a že budou články bavit!! =)

      Vymazat
  4. Skvělý článek. S tím časem jsme na tom stejně. I když popravdě mám času většinou dost, ale všechno nechávám na poslední chvíli a pak panikařím. Pamatuju si, že když jsem se stěhovala do Skotska, balila jsem si až v noci před odletem a zjistila jsem, že můj kufr je malý...takže jsem ještě letěla do nonstop Tesca kupovat kufr. :-D

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to přesně znám! Na začátku mám vždy tooolik času a pak se divím! =D Nevýhoda balit v noci před odletem, ale určitě se mi to stane taky!!! =D

      Vymazat
  5. Super článek! Také mám někdy chvíle, kdy bych potřebovala, aby den měl 48 hodin (někdy i víc :) Přeji hodně štěstí a spoustu krásných zážitků!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! =) Máš pravdu, někdy ani těch 48 by nestačilo =)

      Vymazat
  6. Joo člověk si říká času dost a ono to vždycky přijde tak rychle a nevíš kde ti hlava stojí. Hodně štěstí v UK! :)

    Michaelatravels

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835